Årets årsmøte vil for andre gang foregå 100% digitalt. For våre medlemmer vil det i praksis bety at det blir enklere å sette seg inn i sakene og å stemme over de ulike forslag som foreligger. Selve årsmøtet vil bli avviklet over en periode på 14 dager.
Vi planlegger å legge ut all årsmøtedokumentasjon og sende ut innbydelse 10. april og medlemmene har frem til søndag 23. april til å sette seg inn i sakene og å stemme. Og – alt kan gjøres hjemmefra; på PC, nettbrett eller telefon når det passer hver enkelt. For å kunne stemme, må kontingenten for 2023 være betalt.
Forslag fra medlemmer som ønskes behandlet på årsmøtet må være styret skriftlig i hende minimum 6 uker før. Oversikt over innkomne forslag vil bli lagt ut på hjemmesiden vår i slutten av mars.
- Godkjenning av innkalling og dagorden
- Valg av møteleder, referent og to stemmeberettigede til å undertegne protokollen
- Styrets årsberetning
- Fremlegging av revisors beretning
- Godkjenning av forbundets regnskap
- Behandling av innkomne forslag
- Fastsetting av kontingent for 2023
- Fremlegging av budsjett
- Valg
Send inn forslag til NHF på mail til norges@hytteforbund.no
Innlegget Årsmøtet digitaliseres dukket først opp på Norges Hytteforbund.